Kızlar ikinci gebeliğim ilkinde folik asitmkullandım ama mide bulantımı arttırdığını düşünüyorum şimdi 6 haftalık hamileyim daha doktora da randevu alamadım folik asitte kullanmadım sizce kullanmamanın zararı olur mu folat değerim normal çıktı kan tahlilinde