Kızlar sancı tam olarak nasıl oluyor , 35. Haftadayım bebeğim hep hareketliydi hala öyle , bazen ayakta olunca hareketlerinden dolayı ayakta zor duruyorum, hareketinden dolayı mı böyle oluyor yoksa yalancı kasılma mı , yoksa sancı falan olabilir mi, yatıp uzanınca rahatlıyorum bel ağrım her zaman olmuyor ama bazen ayakta hiç duramayacak kadar kötü oluyorum