beksubeyza Kızlar 5+5 teyim ilk gebeliğim ama icimde korku var her sey normal mi bilmiyorum 2 3 gündür hafif bulantım var onun dışında tek belirti göğüs hassasiyeti betam 1546 çıktı doktorda kese gözüktü ama doktor imalı sekilde 2 hafta sonra belli olur suan sadece kese var dedi ve hic bilgilendirme yapmadı acaba her sey normal mi korkuyorum benim gibi hisseden var mı
ulkusblog beksubeyza korkma kardeşim, bir şey olmaz Allah’ın izniyle. Ben 2-3 haftalıkken öğrendim. Kese yok dedi, dış gebelik olabilir dedi. Evde kendime dikkat ettim. 3 hafta sonra gittim. Kese de vardı, kalp atışı da dinledim :")
1aleynax Kaygı her an var canım yolun sonuna yaklaştım hala var annelik içgüdüsü yükleniyor ve ömrümüz boyunca da bu şekilde devam edecek doğacaklar hala kaygılı olucaz acı ama gerçek Allah hepimize yürek ferahlığı versin