İlk gebeliğimde 3000 den sonra alttan muayene kese görünür demişlerdi aynen öyle de olmuştu .. beta değeri çok küçükken görünenlere gerçekten şaşırıyorum demek ki cihazdan cihaza fark var ama 2.5 yıl önce Medical park hastanesinde kontrollerimi yaptırıyordum