Aleynadiyorki canım benim üzülme imtihan bu. Sevdiğim birinin bir sözü var: “Ayaklarının altına cennet geliyor kolay mı?” Biz sabrettikçe günahlarımıza kefaret oluyor. Bak Efendimiz ne demiş: “Bir kadın gebe kaldığı zaman, gündüzleri oruç tutmuş, geceleri namaz kılmış ve Allah yolunda cihad etmiş gibi ona sevab yazılır. Doğum sancısı çekerken aldığı sevabı hiç kimse bilemez. Doğumdan sonra da çocuğunu her emzirdiğinde, bir hayat kurtarmış gibi sevap alır.”