mertunn Kızlar merhaba 3300 değerle dış gebelik yaşadım 6 ay bekleme süresi dedi doktor Ayrıca rahim filmi de istemedi. Ama okuduğum herkes rahim filmini öneriyor . Aynı süreci yaşayanlar var mı ? Ne yaptılar acaba ?
gerigeldik mertunn bende geçen sene dış gebelik geçirdim ama doktorum rahim filmi istemedi. Hem özel hem devlet takipliydim bu arada ikisi de istemedi yani. 6 ay korundum sonra hamile kaldım hemen
mertunn gerigeldik Ama dış gebelik tüpte oluşmuş niye rahme gitmemiş bazıları da istiyor anlam veremiyorum. Sen hamile kalabiliyorsun dedi bana.
gerigeldik mertunn üst üste dış gebelik, düşük, ölü doğum vs yaşayanlarda duydum rahim filmi istendiğindi. Sizinde ilkse ondan istenmemiş olabilir