Son regl tarihim 22 eylül buna göre 8 haftalık hamileyim ama doktorum geç döllenme olduğunu 7 haftalık olduğunu söyledi bugün kalp atışı için kontrole gittik bebek göründü fakat kalp atışı karından da vajinal de görünmedi bir hafta daha bekleyelim yine görünmez ise kürtaj olacağını söyledi progestan kullanıyordum onu da kesti düşük olacaksa eger başlasın diye :(