Merhabalar 9+4 haftalık hamileyim ve ilk gebeliğim.
Altıncı haftadan beri progestan hap kullanıyorum doktorum tedbir olarak demişti.
8+4te ağrı şikayetiyle gittiğimde kanama alanı gördü doktor ve progester iğneye başladık her gün oluyorum. 9. Haftada lekelenme başladı pembe-beyaz geliyor. Üç gün rapor vermişti azalma oldu ama tekrar geri başladı. İğne de hap da devam ediyor. Eşimle kan uyuşmazlığı da var. Benzer durum yaşayan oldu mu nasıl ilerlendi gebelik devam etti mi