36+6 günşük hamileyim karslıyım karsda yaşıyorum özel klinikteki hocaların hepsi çok ilgili pembe hocanım ultrasyonu çok net ama hakkındada çok kötü yorum yapanlar vsr , gizem hocam benım tercıhım oldu aşırı aşırı ilgili döne döne bebegın herseyıne bakıypr bence bilgili ve ilgili samet hocadanda memnun olanlar var fakat benım ilk düşük tehlikem varmış anlamadı anladıysa bile benı uyarmadı o yüzden birdha tecrube etmedım kahraman hocada prof ben hiç tanışmadım bile ama memnuniyet oranı çok düşük . Kliniklerı olan hocalarımız karsda doğum yaptıramıyor malesef ya ünide yada devlette çalışıyor olmaları lazım