Kızlar bugün kontrole gittik. Çok şükür bebekle ilgili bir sorun yok. İyi. Ama plasenta öndeymiş. Normalde doğum kanalına en az 2 cm uzakta olması gerekirken benimki 1.8 cm uzaklıktaymış. Yani önde ve yakın. Doktor anlattı ama net de konuşmadı. Bekleriz takip ederiz dedi.
Yani böyle olunca normal doğum yapamıyor muyum kızlar. Ben vajinal doğum istyodum bakacak kimsem yok diye. Ama sanırım sezaryen 😕😕 var mı bu durumu yaşayan