8+5 haftalık hamileyim yarın kontrolüm var 7.haftanın ilk gününde kustum bulantım başladı prilam alıyorum akşam yatarken 2 adet bazı sabahlar bulantı oluyor halsizlik yorgunluk bazı sabahlar hiç belirti yok 😅 ama ben asıl kalp atışı var mı büyüyor mu diye düşünmekten kafayı yiyorum 🥲