Şimdiye kadar her şey normal dendi geçen hafta az kanamam oldu hemen acile gittim keseme baktı normal bozulmamış dedi kalp atışı da az geliyor cihaz eski ondan dolayı dedi 6 haftalıktım bunlar olunca , buğün kalp atışı için üniversite özel bakan doktorlar var ona gittim bebek yok kese bozulmaya başlamış kanama alanı da gözüküyor dedi dünyam yıkıldı bir hafta daha bekleyelim kürtaj yaparız dedi nasıl olur geçen hafta kalp atışını duydum dedi doktor bu hafta bebek yok diyor kese boyutu da 19muş normalde adet tarihime göre değildi zaten geç döllenmedir demişti doktor kalakaldım böyle bir şey yaşayıp sonradan beneğini gören var mı bir mucije olur mu 😔