Arkadaşlar pazartesi gece acil sezeryana alındım planlı sezeryanım da salı günüydü nst de sancı çıkınca beklemek istemediler size sormak istediğim konu doğum sonrası rahim toparlanması ameliyat anında çok kanamam olmuş sonrasında da devam etti serum takıldı iğne yapıldı ama hala toparlanamadı rahim dün taburcu olduk eve de 10 tane hazır enjektör şeklinde ilaç vermiş doktor bunu yaşayan var mı?