sirius8 Ayy 3 hafta önce gittim en son , çok heyecanlanıyorum umarım bir sorun yoktur diye de endişeler cabası… sizler ne durumdasınız
GencbirAnne_1 sirius8 benimde 4 gün kaldı Normalde detaylıya randevu bulmam gerek ama bulamadım normal randevu aldım 😕
GencbirAnne_1 sirius8 Valla verilen kağıtta Anetenal polikliniği yazıyor oraya randevu bakıyorum ama yok sanırım detaylıya girmicem 🤷♀️
Ceylnnn sirius8 eveet 21+5 günlük. Gerçekten bayağı net gördüm iç organları yüzü eli parmakları ayakları 🫠😍
Minik_04 sirius8 bende sabirsizlikla 4 hafta sonra dün gittim ama sağolsun devlet doktoru yine ne gosterdi ne de bilgi verdi tek bildiğim cok şükür ki iyi🥺
sirius8 Minik_04 bazıları öyle ya iyisine denk gelirsen devlette de iyiler var ama işte denk gelmek zor
beautymom Bizede aydan ay veriyor sağlıklı diye ama içim içimi yiyor ayın 4nde gidicem inşallah bakalım öldüm meraktan iyimi kalbi atıyormu 🥲😌❣️ 13+1 haftalığız
beautymom elifayaz112_ inşallah temiz sonuçlar çıkar cnm bende ayrıntılı düşünüyorum o zamanlarda bakalım ❣️