35+5 haftalığım son 2 gündür bel ağrısı ve kasıklarımda basınç hissediyorum bebek aşağı dönmüştü zaten pozisyonu aynı acaba büyüdüğü için mi böyle hissediyorumdur normal midir salı kontrolüm var doktoruma o zaman sorucam bilinçli anneler varsa yorum yapabilir mi