esra2409 Adetinizin geçmesini bekleyin derim, çünkü testlere de güven olmuyor, belki hamilelik belirtisi olabilir ama olmayadabilir, hayal kırıklığına uğramayı, ben çok yalancı pozitif ler gördül o yüzden herkese bunu söylüyorum ki tedbirli olsunlar dye