minis553_ Merhaba kızlar 24+6 dayız ve bebeğimin boyu 32 cm kilosu ise 790 gram bana biraz düşük gibi geldi. Sizlerde durumlar nasıl ? kuruntu mu yapıyorum😒
babygirl02 minis553_ 28+3 kilosu 1250 grdı boyu da 38 cm falandı pazartesi günü tekrardan kontrolüm var
minis553_ Ay annelik iç güdüsü hanımlar bilemedim o yüzden sanki küçücük geliyor her geçen gün büyüse bile 😂
hilu minis553_ 24+2yim 2 gün önce gittim 30 cm 950 gr dedi 16.haftamdan beri 2 hafta ileride gidiyor . 950 26 ile uyumluysa 790′da düşük olmuyor bence bebişinizin kilosu güzel🤗