seymadolambay Herkese selam benim ilk haftalar Tsh 3.09 çıkmış doktor hiçbir şey demedi şimdi 13. Haftadayız 3.10 çıktı doktor ilaç başladı ben de çok endişelendim ilk haftalarda ilaç niye vermedi anlamadım başına gelen var mı acaba