Mucizem_63 38+3 de doğdu fakat benim geçirdiğim idrar yolu enfeksiyonu kızımın ciğerine inmişti doğduğu günün akşamına kadar devamlı kustu biz bunu hemşirelere defalarca söylememize rağmen doğumda su yuttuğu için kustuğunu söylediler akşamına kızım kucağımızda morardı ve acil bi şekilde yoğun bakıma yattı çok şükür ki 5 gün yattı ve sağ salim çıktı şuan 19 aylık 🌸 umarım sizde tez zamanda sağlıklı bi şeklide evladınıza kavuşursunuz 🥹