Kızlar merhaba adetime 7 gün var dayanamayıp test yaptım negatif çıktı sabahtan beri sağ kasığıma ara ara sancı giriyor sağ bacağıma kadar hissediyorum doktor sağ taraftaki yumurtan çatlamış demişti halsizlik ve ara ara sallanma hissi oluyor bir kaç gündür de gaz çıkartıyorum sürekli bunlar gebelik belirtisi olabilirmi acaba