Bahargunesi
Bahargunesi benimde mtfhr 677 sizinle aynı heterazigot, ama aynu zamanda paı: homozigot 4g/4g benim doktorlar oma rağmen iğne, ilaç vermedi sadece gitirğim bi doktor aspirin verdi ama, daha test sonucumu görmeden 2 kez kğrtaj oldum diyince coraspin yazalım dedi. testim çıktıktan sonraki gittiğim doktorlarsa ilaç kullanmana bile gerek yok dedi. benimde kafam karıştı o yüzden ben bırakmadkm coraspin i şuan 12+2 yim