Bende tüp bebekle hamileyim daha çok başındayım ama benimde öyle çok bariz belirtilerim olmadı göğüslerim bir iki defa sızladı öyle ağrıma da değil kasık ağrım oldu ara ara ama progestandan mı gebelikten mi bilemiyordum tam tutunduğunu düşündüğüm gün regl ağrısı gibi ağrım oldu bu biraz değişik gelmişti ama daha önceki iki negatif transferimde hiç bir belirtim olmamıştı 🤷♀️