semiii beta değerin yüksek olduğu için biyokimyasal yani kandaki değerin yüksek çıkmış . Bunun da sebebi 11 haftalıkken testi yaptırman. Evet bu haftada yapılabilir ancak beta değeri 11. Haftadan sonra hafta ilerledikçe hızlı bi düşüşe geçer seninki daha yeni düşmeye başladığı için değerin yüksek çıkıyor. Bu risk değeri ile bebeğinde down/trizomi 18 olmaz ama doktorlar tabii her ihtimale karşı üstlerinde sorumluluk kalmasın diye riskli diyor canını hiç sıkma