semiii Kızlar Benim buradaki sonuçlarıma bakarak Doktor riskli dedi ama ben bakınca hiçbir risk göremiyorum biri bana bunu açıklayabilir mi?
babyshark__ semiii kızlar ben şehir dışındayim sonuçlar e nabiza düşmüş bu kağıt olmdan kendi doktoruma gitsem olurmu hastane çok uzak olduğum yere
oyalcn semiii sonuçların normal gibi aslında bu testin doğruluk payı çokta güvenilir değil içini ferah tut yinede aklına takılacaksa fetal dna yaptır
gormez semiii burun kemiği varsa down değildir Cut off değerinin altında demek sonuç olumlu demektir.. ense kalınlığına ne dedi
ilkin144_ Bende çarşamba gideceğim ,ama sırf bu yüzden istemiyorum. Akılda soru işareti olacağına hiç bilmeyim diyorum boş yere insan kalan günlerini evhamlı geçiriyor. Umarım sonuçlar güzeldir kafanı takma lütfen
semiii ilkin144_ bu düşük riske işaret eder yazıyor zaten kimseye bir şey demedim ama ister istemez Doktor yüksek riskli deyince aklında kalıyor insanın. 🥺
Fuunndaaa semiii ense kalınlığı benim 2.5 çıkmıştı prof perintolog takipliyim bana 2.7 sınır kabul ettiklerini söyledi 20 gün öncede aynı doktor detaylı ultrasonu mu yaptı çok şükür bir risk görmedi sizinki düşük aslında riskli bir değer değil
semiii oyalcn Bana da normal geldi ama doktor işte amıyor sentezi almamız lazım üçlü tarama yapmamız lazım deyince aklıma takıldı sadece.
ebru1690 semiii biyokimyasal trisomy 21 yazan yer 1.211 onun 1.250 nin altında olması yuksek riski üzerinde olmasi orta riski işaret ediyor benimki de 1.250 çıktı ve Dr nipt yapalim istersen dedi insanı panik atak yapıyorlar 10 gündür moralim bozuk benimde
zehea semiii daha cok erkensiniz gebelikte mutlaka ama mutlaka amniyosentez yaptırın bizd de bir iki nise söylediler ben 25 haftada diye sonıc gelene kadar bisey değilmez diye yaptırmadım ücretsiz yaptırın amniyosentezi kafanız rahat olsun yoksa hamilelik geçmiyo düşüne düşüne bende cok kötü günler gecirdim ama napalım bekliyoruz doğmasını
ayasfat Neye dayanarak riskli demiş ki doktorunuz, yapay zekaya sorduğumda sonuçlar çok güzel ve düşük riskli diyoe
semiii ebru1690 yarın özel’e gidip doktora soracağım bakalım o ne önerecek, yani bende risk 420/1 bunu öğrendim ama tek başına yeterli bir ihtimal değil olarak düşünüyorum.
ebru1690 semiii sağlıkla gelsin inşallah takmayın hiç birseyi kafanıza bu testlere güvenim kalmadı benim
Fuunndaaa semiii benim takipli olduğum perinatolog ikili tarama testini önermedi zaten %80 doğruluk payı var dedi yaptırmadık o yüzden içiniz raaht etmezse fetal DNA testi yaptırabilirsiniz biz detaylı ultrosonu bekledik yaptırmak için ama doktorumuz gerek görmedi çok şükür herşey yolunda dediği için vazgeçtik
Tubasade semiii canım bende de ultrasonda çıkmamıştı ama yine içim rahat etmedi fetal dna yaptırdım o zaman şükür bi problem olmadı