Seher_yildizi anladı sanırım misafire yapıldığını ve çatladı ne yapayım kızlar akşama tekrar başka tarifle yapayım mı rezil olmayım
ozlemeslemgoktug Seher_yildizi valla tadı güzelse şekli hiç sorun değil gayette güzel görünüyor eline sağlık.
Mutlusonsuzz Seher_yildizi misafir umduğunu değil bulduğunu yer derler senin hatan değil ki böyle olması boşver çok güzel gözüküyor bu arada eline sağlık 🤭🥰
Seher_yildizi [silindi] ozlemeslemgoktug tamam kızlar 2.tepside pişiyor belki o çatlamaz yine aynısı olursa seçerim o zman aralarindan 😂 teşekkür ederim zaten belim çok ağrıyor tekrar yapmak zor gelecekti bana
[silindi] Seher_yildizi yani tadı güzelse seklinden bı şey olmaz bence kötü değil. Hani çatlak kurabiye var ya bu da çatlak poğaça dersiniz benim tarifim dersiniz hem ufak bı şaka olur n’olacak 🌸😂
meliiissss Seher_yildizi gayette güzel görünüyor hiç yormayın kendinizi elinize kolunuza sağlık emek verip uğraşmışsınız o kadar misafirde güzelce otursun yesin bir zahmet 🤗