Gulo06 bana da 36 da fazla dedıler rısklıye gonderdıler sonra ordakı doktor resmen azarladı buraya neden gonderdıler ki biz organlara vs bakıyoruz dedı açlık tokluk kanı aldı ıdrar aldı şeker vs bısey çıkmadı sımdı tekrar normalden devam edıcem benımkine de 36 da kılosuna 3500 dedıler sonra 3300 dedıler başka bırı 3000 dedı hepsı farklı konuşuyor anlamadım