Merhaba anneler 🌸
Umarım her şey yolundadır 😊
Bebek arabası araştırmasındaydım farklı marka ve modeller arasında gidip geldikten sonra en çok beğendim Prego Noax-i serisi oldu ve fiyatlar malum bu kadar fiyata gerek var mı yok mu derken elele baby markasının bu modele benzeyen bir modelini satın aldım bugün (Elele Rotabile Premium Travel Sistem Bebek Arabası Siyah) sizde durumlar nedir ? Bu marka ile ilgili fikri olan var mı ?
Umarım pişman olmam 🤭🌸