Kızlar merhaba 17 gün önce normal doğum yaptım ama sütüm çok az geliyor hala. Bebeğim sarılık da geçirdi mamaya başladık. Doğduğundan beri mama veriyorum arada anne sütü çünkü doymuyor sütüm çok az. Bugün bestlak damla aldım kullanan var mı faydasını gördünüz mü? Kaç günde etki eder? Bilgilendirme yaparsanız çok mutlu olurum. Doktorum mama verme diyor ama çocuğum aç kalacak ve çok huysuz ağlıyor