hilalican bugun bebegmi gormeye gittik okdr cok kipirdadiki bebek ziplamaktan gostermedi cinsytini :) dr muz ben balik brcuyum hissederm sanki erkek hissttm dedi :) sizcede erkek bebekler cok cabuk mu harektlenmeye baslar daha cinsiyet icin erken degilmi yanilma payi varmidir sizce :)
Bebebebe hilalican o haftalarda cinsiyetini öğrenenler genelde erkek oluyo. 11. Haftda kim öğrendiyse hepsi genelde erkek çıkıyo. Ama sizinki tahmini olmuş biraz😁
Essenn hilalican benim de 9+3 de oynuyordu eller ayaklar erken gelişmiş erkek gibi dedi 25 Mart’ta öğrencez inşallah bakalım 🥰😁
hilalican Essenn hii belkide ondan ole soledi :) belkide tecrubelerinden dolayi hareketlerinden tahmn etti :) daha cok kucuk degilmi hocam bu ne kipirti dedm :) kizlar belkide biraz daha nazli oluyorlar :)
Meriiii 11.haftada doktorumuz erkek tahmın ettı 15. Haftada kesın kız oldugunu ogrendık 😍 degısebılıyor canım erkege bıle benzetse😇