Kızlar merhaba, 6+0 haftalık gebeyim bugün Dr a gittim kesem 18mm imiş Ama bebek görünmedi. Dr geç döllenme olabilir 2 hafta sonra geldiğinde görürüz her şey normal gözüküyor dedi ama ben endişe ettim. Böyle bir durumu yaşayanlar oldu mu aranızda? İlk gebeliğim korkuyorum