Ben hem sling hem kanguru kullandım her yere tek başima kafama göre çok rahat gittim geldim. Toplu taşıma kullanmak gereken zamanlarda tam kurtarıcı oluyor. Sling sanki daha hafif geliyodu bana ve çocuğu istediğim her şekle getirebiliyordum. 1.5 yaşına kadar falan kullandım her ikisini de. Yeni doğduğu zamanlar 4 5 ayına kadar sadece sling sonra ikisi bir arada