smyyy95 bunu benim arkadaşım da denedi eğer reglinizin yakın olduğu günlerde ya da tam regl günlerinde (regliniz başlamadıysa) yaparsanız iki çizgi de belirgin çıkıyor bunun sebebi de regl zamanı hormonlarımızın daha aktif olması. Ben denemedim sadece ovu günleri için kullanıyorum reglden sonra. Var böyle öğrenenler ama hayal kırıklığı bence tamamen. Normal test ya da kan verin daha iyi olur