6521kardelen Testi sonuçlanıp cinsiyeti yazmayan raporda geçmeyen var mı? Test sonucunu doktorumuzdan öğrendik, ilettiği raporda cinsiyete ilişkin bilgi yok ama kendisi cinsiyetini söyledi
arilanki_ 6521kardelen cinsiyeti sadece doktorunuza gönderdikleri raporda yazıyorlar. doktorunuz size söylüyor
ghostty 6521kardelen cinsiyet hep öyle. Yasal olarak direkt doktora söylüyorlarmış sanırım. Bizim de öyle olacak, doktoruma gidecek cinsiyet. Tanıdığım herkesin de öyle oldu normal yani.
Nisanmomy 6521kardelen cinsiyeti doktor doktorla paylaşıyorlar. Doktorun sizinle paylaşıp paylaşmaması tamamen kendi tercihi. Bunu sordugumda maalesef cinsiyet nedeniyle bebek aldıran çiftler oluyormuş bu nedenle sadece doktora söyleniyormuş cinsiyet
6521kardelen 😔 sağlıkla gelsinler, yalnızca önceden bazı hazırlıkları yapabilmek adına merakımız. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin, ömürleri bereketli olsun