dilaraassr mide yanmasına etkisi olur mu bilmiyorum ama bende de hazımsızlık gaz mide ağrısı çok oluyordu zaten normalde de dokunan şeyler yediğimde bu şikayetleri olan biriyim ilk gebeliğimde de kullanmıştım şimdi de kullanıyorum “nexium” adlı bir ilaç sabah aç karnına alınıyor onsuz yaşayamıyorum ben hamileyken , ama doktorunuza danışın lütfen ilaç olduğu için