nr0900 tüplerinden biri sıvı birikimi varsa ya kapatır yada alırlar tüpü o artık işlevini kaybetmiş oluyor tek tüple hamile kalmak %80 yine hamile kalırsın. Tüp bebek yapıcaksan sorun olmaz yumurta çıkıyorsa topluyorlar zaten doğal yolla hamile kalmak istersen rezervin düşüyor tek tüp olduğu için . O şekilde ameliyat olmadan tüp bebek yaparsan tutmaz embriyoyu eritiyor maalesef ben 2 kere öyle
Boşuna denedim 3. De ameliyat oldum öyle öyle tüp bebek yaptrdım ilk Denemede oldu
Bende yumurta toplarken aynı gün laparoskopide yaptı doktor yumurtaları topladıktan sonra ameliyat oldum 30 dk falan sürüyor zaten