Hanımlar merhaba, 2 hafta önce Serklaj oldum pazartesi günü kontrole gittiğimde 33mm rahim ağzı uzunluğum vardı doktorum yavaştan ayaklanabileceğimi yürüyüşe başlayabileceğimi söyledi. Dün de biraz yürüdüm. Bugün lekelenmem başladı kahverengi değil kırmızı değil tuhaf bi renk ve ilk defa başladı. Ağrım vs hiçbir şeyim yok başına böyle bir şey gelen var mı aranızda? Merak ediyorum da korkuyorum da. Doktoruma göre kan gelmediği sürece her şey normal gibi