Merhaba ben 2 buçuk aydır evliyim. 10 haftalik da gebeligim. Haftaya cuma eşimin doğum günü ona kendim doğum günü pastası yapmayı düşünüyorum hediye olarak da bebek zibini üstüne bebek ağzından doğum gününü kutlayan bir mesajın baskı haliyle hediye vermek istiyorum. Hamile olduğumu biliyor ama bu şekilde bir hediye düşündüm sizce nasıl olur öyle lüks düşkünü değiliz başka öneriniz de varsa düşünebilirim.