kubray9 Sorum başlıkta kızlar bu isimde tanıdığı olan var mı karakterleri vs nasıl oluyor? Oğlum olacak bu ara kerem ismini beğeniyorum
sirius8 kubray9 yeğenim Kerem deniz ismi. Çok akıllı sosyalliği fazla sevmiyor ama uslu bi çocuk bebekliğinden beri , anneye babaya bağlı
kubray9 mlkunal ay teşekkür ederim tınısı vs de hoşuma gidiyor hem modern hem eski isimlerden en çok bu isme yükseldim
gamzezu5 kubray9 Benim oğluşumun ismi Kerem 😍 4.5 yaşında bebekliğinden bu yana herkes huyuna suyuna bayılır🧿 isminin anlamını sonuna kadar taşır cömert alçakgönüllü iyilik dolu bir kalbi var aynı zamanda uysal ve çok merhametli 🫶🏼😍