Senemceeee Kızlar selam 19+4 bebeğinizi nerede hissediyorsunuz? Ve bu hafta fizyolojik olarak ağrı ya da değişiklik hissediyor musunuz
GencbirAnne_1 Senemceeee o haftalarda bebeği aşağıda hissediyordumda şuan göbek deliğimin oralarda hissediyorum kuvvetli tekme yiyorum hep 😂 22 haftalık olucam🌸
ongen Senemceeee Merhaba, benim de erkek göbek deliğimin hafif altında hissediyorum, sağlı sollu baloncuk patlar gibi minik tekmeler geliyor oralarda şükür :)
lotusflowers Senemceeee göbek deliğimin bir iki cm altında sağda ve solda hissediyorum galiba hem tekme atıyo hem elleriyle vuruyo yada sürekli dönüp hem sağa hem sola tekme atıyo bilemiyorum 🤣
Senemceeee GencbirAnne_1 erkek mi 🤭 ben de aşağılarda hissediyorum göbek deliğinin aşağısında normal demekki