Herkese merhabalar. 2021 yılında Yunus Çavuş tüp bebek yaptırdım ilk transfer tuttu kızım oldu. Kalan 8 embriyo dondurdum. Şimdi tekrardan transfer için başladık hazırlığa fakat benim doktorum Bower hastanesine geçmiş yok o. Uğur değer de devam ediyorum embriyo taşımayı da düşündüm bilemedim çok kararsızım Uğur hoca içime sinmiyor bütün süreci Yunus hoca ile yaşamıştık çok memnundum kendisinden. Şuanda Aydında ikamet ediyorum buradan gideceğim bir de sizce uğur hoca da devam mı etmeliyim memnun olan varmı yoksa embriyoları taşıyıp Yunus hoca da mı yaptırayım herkese sağlıklı günler dilerim