Kızlar dün hastaneye gittim acile kese içi görüldü hatta kalp gibi bir şey atıyordu doktor bana gösterdi hayırlı olsun dedi 14 milim dedi yok molk izlendi dedi kese gayet düzenli dedi çapı dedi bugün ise Dr. içinde bir şey göremedi kanamam oluyor ara ara ara ara kaşık ağrım oluyor ağızdan prog Están alıyorum üç gündür şimdi özele gittim ilk bir boş gördük senin içinde 5 + 5 ile uyumlu dedi bu hafta olabilir dedi göremeyebiliriz dedi bir hafta daha bekle dedi hafif bir beyazlık gördü içinde bu yol olabilir dedi bekleyeceğiz dedi var mı başına gelen