melissa0615 Kızlar 7 haftalık hamileyim düne kadar hatta dün gece bile bulantıdan sürünüyordum bugün kalktım belirtim yok kaç gündür mutfağa giremiyordum bugün bulaşık bile yıkadım bu haftada belirti biter mi
Dinolisoo melissa0615 öyle biter mi değil aslında yavaş yavaş yeni başlayacak. Böyle belirti kovalayarak stres yaratmayın kendinize. Çünkü hamilelikte hergün bir olmaz bugün çok iyiysen yarın bir anda aşırı belirtiyle uyana bilirsin.
amphitrittee melissa0615 Bence kendiniz de belirti aramayın mesela ben göğüs hassasiyeti haricinde hiçbir belirti yoktu
Bykessra melissa0615 18 haftalık oldum ben ama ilk 3 ay o kadar çok belirtilerim gitti geldi ki soluğu doktorlarda aldım hep zehir ettim kendime yani çok normal canım merak etme
Busekbky41_ Benim de öyle oluyordu cnm belirti olmuyordu ama normalmiş stres yapma belirti bazen olur bazen olmaz
melissa0615 Dinolisoo canım benim bu 3. Çocuğum olacak Allah nasip ederse böyle birşey yaşamadım yaşayan var mı diye sordum
hilalgazi Canım belirtiler bir gün olur birkaç gün olmaz sonra tekrar olur hep değişiyormuş ben de korkuyordum ama korkacak bir şey yok gayet normal hormonlar dalgalandığı için hep değişebiliyor o yüzden iyi düşün 💖
sirius8 melissa0615 bende kasık ağrılarımın birden yok olmasıyla endişelenip sormuştum doktora bir sorun olmaz dedi , hergün ağrıyacak yada ağrıtmayacak diye bişey yok dedi . Zaten sorduktan sonra yine kasıklarım batmaya başlamıştı :)