Benimde evlendikten 8 ay sonra ilk defa pozitif görüp kan vermiştim değerim 15 çıkmıştı 2 gün sonra 19 çıktı 2 gün sonra 17 çıktı ve git gide düştü. Doktorum değerin sıfırlandığında adet olursun geçer gider dedi. Ve gerçekten 4-5 gün sonra adet oldum ve kimyasaldan sonra 1 adet daha görüp kızıma hamile kaldım suan 5 bucuk yasında. Sakın üzülmeyin. Doktorum bana kimyasal geçirmek kötü bir şey değil vücudumuz o ka dar mucizevi ki sağlıksız olan bebeği dışlıyor ve kimyasal oluyorsa normalde olur hiç üzülme dedi. Gerçekten kimyasaldan en fazla 1-2 ay sonra hamile kalınıyor ve sağlıklı bebek oluyor ☺️🙏🏻