Seloloo Miniminiminnos annemin doktoruydu. Arkadaşım ve kuzenim doğum yaptı şuan da benim doktorum doğumum şubatta inşallah. Çok iyi bir doktor
nursenasu27 Miniminiminnos harika bir adam çok güler yüzlü doktor harika ilgisi alakası var hamile kalmadan öncede giderdim ona hamile kaldım yine ona gittim ama gurbette olduğum için onda devam edemedim komşularım çevrem hep ona gideriz yani sekmez özelde doktorumuz hatta Akdeniz kart çıkarın 200 lira bi ücreti var muayene de doğumda vs bi çok şey de indirim oluyor bu kartla sizin için de iyi olur
lavitagreen ben ilk muayenede gittim hiç memnun kalmadım. sülalemde o doktora gidip memnun kalanda görmedim. muayene süresi çok kısa sürüyor ve benim geçmiş gebeliklerim hep sorunluydu açıklamasız tatminsiz muayene
Aleynaaaag lavitagreen çok yoğun bir doktor sanırım instagram sayfasında öyle gördüm o yüzden burcu Yücesoy hocaya gitmeyi düşünüyorum bende
elfnaz lavitagreen evet ilgisi hiç yok zaten randevu saati almıyor 1 saat beklediğimiz oluyordu değiştirdim o yüzden. yapılan testleri hiç demiyordu hep biz diyorduk öbür ay şu test var değil mi hocam diye
Aleynaaaag Ilgaz01 bir şey sormak istiyorum size medicalparkta yapmıştınız doğumunuz hatırlıyorum oda süslemesini onlar mı yapıyor acaba? Bilgi verir misiniz rica etsem
Seloloo Aleynaaaag ben de 9 gün önce doğum yaptım. Oda süslemesi kendinde var. Oda süsünden kastı ise kapıda beyaz tül ve sabit kapı süsü. İçeride ise arka plan standı ışıklı ve balon var. Başta yetersiz mi diye düşündüm ama üzerine hediyelikleri ve çikolataları vs koyunca çekimde güzel durdu ekstra para vermedim süsleme için
sevda_789 Aleynaaaag ben kızımı muzaffer bey doğurdum oda süslemesi doğum paketi içinde ayrıyeten magnet felan olursa onu siz yaptırıyorsunuz
Aleynaaaag Seloloo hediyelik ve çikolataları bizler yaptırıyoruz değil mi doğru anladım önerdiğiniz bir yer var mı ve o oda süslemesinin fotoğrafını çektiniz mi paylaşır mısnız sizler için sorun olmazsa tabii
Seloloo Aleynaaaag paylaşayım hemen, çikolataları trendyol kakao ağacından aldım etiketi ayrı kutuyu ayrı alıp içine koydum. Magnet ve kolonyaları da yine hep trendyoldan alıp etiket yapıştırıp süsledim daha uyguna geldi.
Aleynaaaag Seloloo ay bayıldııııımmmmm gerçekten ya her şey çok güzel görünüyor🥹🥹 teşekkür ederim muhtemelen bende bu tarz bir şey yapacağımmm
Ilgaz01 Aleynaaaag !)) resim ekleyemedim çikolata bide bana birsuru cicek geldi mavi kasimpari resim atamadım herkes bayildi dr dahil
aysenurr21 benim de gittiğim doktor o 17 haftalık hamileyim gayet memnunum ben sıra beklemek dışında tabi yoğun olduğu için 1 saat falan sıra bekliyoruz