Bende dün fetal için kan verdim eurofins firmasına 20.900 ödedim.Doktorum bana türkiyede ki laboratuvarların eski teknolojiyi kullandıklarını doğruluk oranının düşük olduğunu söyledi o yüzden fransaya gönderdim tahlili inşallah güzel sonuçlar çıkar hepimiz için 🤍🙏🙏