ylnydgd ozlmakmhmt bence Umay, biz de Umay koyacağız. Mihra biraz demode duruyor. Umay öztürkçe güzel bir isim Sağlıkla gelsin ❤️
seher_3590 ozlmakmhmt mihra ismi çok güzel anlamida güzel ama umay ona göre daha kibar bir isim daha modern duruyor
ozlmakmhmt ylnydgd ben şimdiye kadar hiç duymamıştım mihrayi çevremde kimsede yok eskiden de çok duyulmus koyulmuş bir isim değil demode olması için. Ama umayda bir o kadar güzel tabiki ikisi arasında kaldim ben