Ecem0707 tüp bebekle gebe kaldım 7. Haftada pıhtılı yoğun kanama yaşadım acil dr gittim kanama alanı var dedi progestan iğne yaptırdı yat dinlen dedi, ertesi gün kendi tüp bebek doktoruma gittim kanama alanı yok dikkat et dedi kalp atışıda duyuluyodu. bir hafta dinlendim fitil iğne falan şuan 22. Haftamdayım korkma Allahın izniyle birşey olmuyor