Sevval_66 Kızlar bugün regl olacak gibiyim aşılama tedavisi için adetin 2 ya da 3.günü gidip kan vereceğim hormon testi için. Ama pazartesi günü reglin 4.günü oluyor. Yani 4.gün hormon testi versem olur mu?
benberyy Sevval_66 olur canim benimde 3. Gun pazara denk gelmişti mecbur 4.gun ptesi verdim doktor olur sıkıntı değil demisti