Arkadaşlar 25. Haftaya girmiş bulunmaktayım. Dün geceden beri sızı sızı ağrım olmaya başladı. Bugün de vajşnada böyle şiş sokulur gibi bir şerit üzerinde gibi ağrı var vajşnadan göbepe giden ince bir çizgide gibi tarif edemiyorum ama korkmalı mıyım doktoru aramalı mıyım? Yoksa büyüme ile ilişkili mi