Bazen yolun ortasında sol bacağıma elektrik çarpar gibi oluyor tutuluyorum birkaç saniye ve afedersiniz ama bazen otururken sıvı geliyor günlük ped takıyorum sarı bi doku var acile gitsem doğurur muyum çok korkuyorum doğumdan ya da korkutuldum bilmiyorum nasıl çıkaracağım ben bu fırlamayı ilk gebeliğim son adet tarihimi net olarak bilmiyorum özür dileyerek söylüyorum ama klozette otururken çok yanma oluyor acaba açılmam mı var önceden gebe olan güzel annelerimiz bilinçli olabilir bu konularda neden böyle oluyor acaba doğum için hastaneye gitmeli miyim yoksa erken mi 38 haftalığım tahminen